– Ostin kausikortin verkkokaupasta ja latasin sen suoraan Keycardille.
Kausikortti on ladattu suoraan Keycardille, mikäli syötit verkkokaupassa Keycardin numeron. Verkkokaupasta suoraan Keycardille ladatut kausikortit aktivoituvat kauden ensimmäisestä hissinoususta ja ovat näin ollen käyttövalmiita.
HUOM! Keycardin pintaan tulee kuitenkin käydä päivittämässä ajankohtaiset kausitiedot ja laskijan kuva kassalla. Päivitetyllä pinnalla saat myös kausikortin edut käyttöösi. Käy päivittämässä kausikorttiin uusi pinta kassalla ensimmäisen hissinousun jälkeen tai ensimmäisen laskupäivän päätteeksi.
– Ostin vain kausikortin verkkokaupasta, mutta en ladannut sitä Keycardille tai en löydä Keycardia.
Mikäli ostit kausikortin verkkokaupassa omalle Keycardille, mutta et saanut syötettyä Keycardin numeroa tai olet hukannut kortin, tule käymään kassalla. Ota mukaasi tilausvahvistus (esim. puhelimen kautta näytettävänä) ja oma Keycard-korttipohja. Mikäli sinulla ei ole Keycardia mukana, veloitamme lunastuksen yhteydessä uuden Keycardin hinnan sen hetkisen hinnaston mukaisesti.
– Ostin kausikortin ja Keycardin verkkokaupasta, mitä teen?
Verkkokaupasta ostetut kausikortit ja Keycardit lunastetaan Laajiksesta paikan päältä. Olet saanut tilausvahvistuksen sähköpostiisi, joten pidä se mukana tullessasi noutamaan kausikorttia (voit näyttää sen esimerkiksi puhelimen kautta). Mikäli olet syöttänyt kaikki tiedot oikein ostoksen yhteydessä (kausikorttiin laskijan nimi ja valokuva), voit noutaa lipun myös lippuautomaatista.